Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten procedure

Wij leveren verpakkingsmaterialen tegen hele lage prijzen. Maar ... deze bodemprijs gaat niet ten koste van de kwaliteit van onze producten of onze dienstverlening. Laat het ons dan ook graag weten als u niet tevreden bent.

Indienen van een klacht

U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar sales@twinpack.nl of direct even te bellen met de Klantenservice op tel.nr. +31(0)252 34 35 36. Vermeld graag even het ordernummer van de levering, zodat we zeker weten dat we het over de juiste order hebben.

Reactie op uw klacht

Wij nemen uiterlijk de volgende werkdag contact met u op om samen met u de klacht adequaat en snel op te lossen. Wettelijk dienen we binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie te geven op uw klacht, maar ons streven is om elke klacht ruim binnen deze termijn af te handelen.

Extra mogelijkheid voor zakelijke klanten

Zakelijke klanten kunnen hun klacht ook voorleggen aan Thuiswinkel.org via www.thuiswinkel.org.