Onze kernwaarden

In ons 95-jarige bestaan, zijn onze kernwaarden eigenlijk niet heel veel veranderd. Iedere Twinpack-medewerker weet precies wat er van hem of haar verwacht wordt en iedere Twinpack-medewerker kent de kernwaarden van het bedrijf.

 

Onze missie

Onze missie definieert het bestaansrecht en identiteit van onze organisatie. Het geeft aan wat we doen, wie we zijn en wat we willen bereiken:

Het is onze missie om bij alle vragen over verpakken en verzenden altijd de allerbeste oplossing te bieden.

 

Onze visie

Elke dag weer leggen wij de lat voor onszelf hoog en deze ambitie hebben we vertaald in de visie:

Onze visie is dat wij dé autoriteit willen zijn en blijven op het gebied van verzendverpakkingen.

 

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden bepalen de identiteit van ons bedrijf. De houding en het gedrag van onze medewerkers worden erdoor bepaald:

  • elke klant is belangrijk en verdient een unieke, persoonlijke benadering
  • elke dag de verwachting van de klant overtreffen