We hebben bewust gekozen voor een samenwerking met pakketdienst TransMission, die met name gericht is op B2B leveringen. Het merendeel van onze klanten zijn namelijk ook bedrijven en de bestellingen bestaan meestal uit grote pakketten of pallets. Particuliere klanten kunnen wel gewoon bij Twinpack bestellen, maar het afleveren op privéadressen kan voor de grote – en middelgrote vrachtwagens van TransMission een probleem zijn. We stellen het dan ook op prijs als (particuliere) klanten hier rekening mee houden en een afleveradres opgeven waar makkelijk gelost kan worden tussen 08:00 – 17.00 uur. Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Om de leveringskosten zo laag mogelijk te houden, hebben we de afspraak met onze vervoerders dat ze tussen 08:00 – 17:00 uur aan mogen leveren. Een specifieke tijdlevering is dus niet mogelijk.
U kunt er natuurlijk voor kiezen om een (bedrijfs)adres op te geven waar tussen 08:00 – 17:00 uur altijd iemand aanwezig is. U ontvangt op de dag van levering ook nog een mail met een tijdvak van 2 uur waarbinnen het pakket aangeboden zal worden.
De levering van een webshoporder wordt door een pakketdienst verzorgd. Chauffeurs van pakketdiensten krijgen van hogerhand een verbod om te bellen, omdat dit vertragend werkt. Bellen voor levering is dus niet mogelijk.
U kunt er natuurlijk voor kiezen om een (bedrijfs)adres op te geven waar tussen 08:00 – 17:00 uur altijd iemand aanwezig is. U ontvangt op de dag van levering ook nog een mail met een tijdvak van 2 uur waarbinnen het pakket aangeboden zal worden.
De levering van een webshoporder wordt door een pakketdienst verzorgd. De pakketdienst is verantwoordelijk en zij geven hun chauffeurs daarom ook de instructie om een pakket niet onbeheerd en ongetekend achter te laten.
U kunt er natuurlijk voor kiezen om een (bedrijfs)adres op te geven waar tussen 08:00 – 17:00 uur altijd iemand aanwezig is. U ontvangt op de dag van levering ook nog een mail met een tijdvak van 2 uur waarbinnen het pakket aangeboden zal worden.